Bluetooth w zegarku jest zawsze aktywny i widoczny po włączeniu. Otwórz aplikację, wejdź w Urządzenie>>Połącz urządzenie, aplikacja rozpocznie skanowanie urządzeń w pobliżu, wybierz „FW52” i przejdź do parowania.
Jaka aplikacja do zegarka Maxcom?
Kiddo współpracuje z polską, autorską aplikacją Maxcom Tracker, a serwery danych zlokalizowane są w Europie. Aplikacja umożliwia zdalne sterowanie smartwatchem.
Jak włączyć Bluetooth w zegarku Maxcom FW55?
2. Aby korzystać z funkcji głośnomówiącej: Aktywuj ikonę słuchawki w menu zegarka, następnie wejdź w menu telefonu > Bluethooth > wyszukaj urządzenia > FW55 > połącz.
Dlaczego nie mogę połączyć smartwatcha z telefonem?
Przede wszystkim należy sprawdzić, czy przypadkiem nie został w smartfonie włączony tryb samolotowy oraz czy uruchomiony jest Bluetooth. Czasami pomaga także włączenie internetu. Problematycznym zjawiskiem jest także przestarzała wersja systemu operacyjnego (na telefonie).
Jak sparować smartwatcha z telefonem?
Upewnij się, że oba urządzenia są naładowane, następnie połóż je obok siebie i włącz w nich połączenie Bluetooth. W telefonie, na wśród dostępnych urządzeń do sparowania, pojawi się nazwa smartwatcha. Kliknij w nią, a rozpocznie się proces synchronizacji.
Jak połączyć Maxcom zegarek?
Bluetooth w zegarku jest zawsze aktywny i widoczny po włączeniu. Otwórz aplikację, wejdź w Urządzenie>>Połącz urządzenie, aplikacja rozpocznie skanowanie urządzeń w pobliżu, wybierz „FW52” i przejdź do parowania. 3.3 Znajdź urządzenie: Połącz zegarek z aplikacją.
Jak połączyć zegarek Maxcom Aurum SE z telefonem?
Włącz funkcję bluetooth w obu urządzeniach. Poszukaj opcji paruj w ustawieniach zegarka i ją uruchom. Przejdź do funkcji bluetooth w ustawieniach telefonu i poszukaj na liście dostępnych urządzeń zegarka. Kliknij “połącz” i gotowe.
Jak połączyć zegarek Maxcom FW42 z telefonem?
Włączyć opcję „podnieś nadgarstek i obróć ekran do siebie, aby podświetlić ekran” Włączyć synchronizację Google Fit. Uruchomić odnajdowanie telefonu w pobliżu.
Dlaczego Bluetooth nie widzi zegarka?
Jeżeli zegarek lub telefon nie działają w tej samej sieci Wi-Fi, nie będzie możliwe połączenie sprzętów ze sobą. Natomiast w przypadku Bluetooth powodem braku łączności jest np. włączony tryb samolotowy lub wyłączone działanie obsługi Bluetooth.
Dlaczego mój smartwatch nie synchronizuje się?
Upewnij się, że w telefonie jest połączenie danych lub Wi-Fi . Upewnij się, że telefon nie jest w trybie samolotowym. Upewnij się, że Bluetooth jest włączony. Upewnij się, że aplikacja jest otwarta, a urządzenie jest wyświetlane jako „Połączone” w aplikacji.
Jaka jest uniwersalna aplikacja do smartwatcha?
Wearfit to wybór, z którego mogą skorzystać posiadacze urządzeń z Androidem oraz iOS. Jest to aplikacja do obsługi zegarków, która pozwala w pełni wykorzystać ich możliwości.
Gdzie jest Bluetooth w smartwatchu?
Jeśli zastanawiasz się, jak włączyć Bluetooth w smartwatch, najprostsza metoda polega na skorzystaniu z menu ustawień urządzenia. Zazwyczaj wystarczy wejść do sekcji „Ustawienia”, a następnie znaleźć opcję „Bluetooth”.
Czy każdy smartwatch można połączyć z telefonem?
Czy smartwatch działa z każdym telefonem? Smartwatch nie będzie działał z każdym telefonem, ale na pewno z większością smartfonów dostępnych na rynku. Przed zakupem konkretnego modelu zegarka koniecznie należy sprawdzić specyfikację techniczną oraz zgodność z posiadanym typem telefonu.
Jak zeskanować kod QR z zegarka?
Każdy smartwatch w instrukcji lub z poziomu ekranu smartwatcha udostępnia kod QR. Włącz inteligentny zegarek, by w ustawieniach znaleźć informacje o aplikacji i kod QR. Po zeskanowaniu kodu zostaniesz przekierowany bezpośrednio do miejsca, gdzie można ją pobrać. Dzięki temu nie musisz jej już wyszukiwać w sklepie.
Jaka aplikacja żeby połączyć telefon z zegarkiem?
Choć portem łączności jest Bluetooth, obsługa funkcji zegarka przy pomocy telefonu jest możliwa wyłącznie dzięki Wear OS – aplikację pobierzesz za darmo ze Sklepu Google Play. Uruchom zegarek, zaś w telefonie włącz funkcję Bluetooth i otwórz aplikację Wear OS.
Jaka aplikacja do połączenia zegarka z telefonem?
Choć portem łączności jest Bluetooth, obsługa funkcji zegarka przy pomocy telefonu jest możliwa wyłącznie dzięki Wear OS – aplikację pobierzesz za darmo ze Sklepu Google Play. Uruchom zegarek, zaś w telefonie włącz funkcję Bluetooth i otwórz aplikację Wear OS.
Jak połączyć zegarek Maxcom FW42 z telefonem?
Włączyć opcję „podnieś nadgarstek i obróć ekran do siebie, aby podświetlić ekran” Włączyć synchronizację Google Fit. Uruchomić odnajdowanie telefonu w pobliżu.
Jak sparować telefon ze smartwatchem?
2) Uruchom Bluetooth. Znajdziesz w nim zakładkę „Inne urządzenia”, gdzie odnajdziesz swój zegarek. 3) Połącz go z telefonem – poczekaj, aż przemieści się do kategorii „Moje urządzenia”. 4) Zatwierdź „Żądanie parowania” w zegarku.
Jak uruchomić zegarek Maxcom?
3.1.1 Zasilanie: przy wyłączonym zegarku przytrzymaj boczny przycisk przez 3 sekundy aby włączyć. Po włączeniu krótkie naciśnięcie przycisku wybudza zegarek.
Co zrobić, gdy smartwatch nie chce się połączyć z telefonem?
Na początek spróbuj uruchomić ponownie oba urządzenia, jest szansa, że po prostu wystąpił jakiś błąd w oprogramowaniu, a restart zazwyczaj pomaga w pozbyciu się ich. Jeśli to jednak nie zadziałało, warto rozłączyć zegarek i telefon i sparować je ponownie.
Jak uruchomić smartwatch Maxcom FW42?
Samo sterowanie i obsługa smartwatcha Maxcom FW42 Gold jest intuicyjna. Zegarek wybudzamy przyciskiem z prawej strony – ukazuje się nam wtedy ustawiona przez nas tarcza.
Jak włączyć zegarek Maxcom FW58?
Włącz wtyk USB do portu ładowarki lub gniazda USB max 5V/2A i dopasuj ładowarkę bezprzewodową do spodu zegarka aż pojawi się komunikat ładowania na ekranie zegarka. Naładuj zegarek i przytrzymaj przycisk WŁ/WYŁ przez 5 sekund. 1. Zrestartuj telefon i zegarek.
Czy z zegarka Maxcom można dzwonić?
Swobodne rozmowy Smartwatch umożliwia odbieranie i wykonywanie połączeń nawet podczas treningu, gotowania czy zakupów.
Co zrobić, gdy Bluetooth nie wykrywa urządzenia?
Wybierz menu Start , następnie wybierz kolejno pozycje Ustawienia > Aktualizacje i zabezpieczenia > Rozwiązywanie problemów . W obszarze Znajdź i rozwiąż inne problemy wybierz pozycję Bluetooth, a następnie wybierz pozycję Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Jak znaleźć Bluetooth w smartwatchu?
Po pierwsze, upewnij się, że zarówno Twój smartwatch, jak i telefon mają włączoną funkcję Bluetooth. Aby sparować urządzenia, wejdź w ustawienia Bluetooth w telefonie i wybierz z listy dostępnych urządzeń nazwę swojego smartwatcha.
Czy każdy smartwatch ma Bluetooth?
Każdy smartwatch z technologią Bluetooth, bez względu na to, czy ma slot na kartę SIM, czy nie – w pełni bez niej działa. Różnica w pracy obu typów urządzeń jest jednak zasadnicza.